Terug naar site

OFFICE MANAGER / ACCOUNT MANAGER / MANAGEMENT ASSISTANT UITZENDSECTOR GEZOCHT VOOR 🍀OPUS🍀

7 januari 2020
Functieomschrijving

OPUS ZOEKT

EEN MANAGER UITZENDSECTOR OM EEN NIEUW UITZENDKANTOOR OP TE RICHTEN:

U kan volgende taken uitvoeren in deze nieuwe job:

* nieuwe collega's rekruteren en ze daarna ook sales gericht opleiden samen met de zaakvoerder.

* na een marktanalyse mag u lokaties en kantoren zoeken en zo het netwerk uitbreiden.

* zaakvoerders bijstaan in hun dagelijkse activiteiten, eigen inbreng wordt enorm geapprecieerd.

* klanten prospectie uitvoeren om zo klantenbinding te creëren op lange termijn.

* Wekelijkse cijfer analyse goed bijhouden en kunnen voorleggen.

* Kantoren positief aansturen en zelf meewerken waar nodig.

Profiel

* Ervaring kunnen aantonen als office manager in de uitzendsector.

* Federgon attest behaald hebben en zo kennis kunnen aantonen van sociale wetgeving betreffende de uitzendsector.

* Gedreven zijn en ambitie bezitten om van iets kleins en fijns... iets groots en succesvol te maken!

Jobgerelateerde competenties
  • Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
    Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers
  • De concurrentiepositie onderzoeken (markt, prijzen, nieuwe trends, ...)
  • Activiteiten van de commerciële medewerkers coördineren
    Technische ondersteuning bieden
  • De onderneming vertegenwoordigen op beurzen, salons, exposities, ...
  • De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
  • De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Nationaal
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Regionaal
  • De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
    De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
Persoonsgebonden competenties
  • Samenwerken als hecht team
  • Zelfstandig werken
  • Omgaan met stress
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Regels en afspraken nakomen
  • Contactvaardig zijn
  • Commercieel zijn
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Plannen (= ordenen)
Aanbod

* Mooi groei traject af te leggen om zo een standvastige carière uit te bouwen in de uitzendsector.

* Correcte verloning, auto en tankkaart.

Plaats tewerkstelling

3500 HASSELT 

Vereiste studies
  • Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
  • gelijkwaardig door ervaring.
Werkervaring
  • Minstens 2 jaar ervaring
Talenkennis
  • Nederlands (zeer goed)
Contract
  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk
Plaats tewerkstelling
  • 3500 HASSELT
Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: s.gielen@opusgroup.be